donderdag 20 juli 2017

Steegjes

Steegjes, gefotografeerd in Duitsland en Deventer.





3 opmerkingen:

Leni Bekers zei

De laatste vind ik echt de mooiste.bij de 2e maakt de open deur nieuwsgierig en dat er op het eind nog een doorkijkje is, maakt deze ook speciaal voor mij.

Frans Roefs zei

Wat is nu de mooiste? De keuze is altijd heel persoonlijk. Ik houd wel van de contrastrijke foto, nr 2. Bovendien prachtige, natuurlijke rotskleuren en het kleine poortje waar het oog naar toe trekt. Naar aanleiding hiervan heb ik me verdiept in een bekend fotograaf uit de vorige eeuw, Martien Coppens. Hij maakte o.a. een fot van een steegje 'In de Boerenmouw' met zicht op de Sint Jan. Zie https://www.google.nl/search?q=Martien+Coppens+in+de+Boeremouw&tbm=isch&gws_rd=ssl#gws_rd=ssl&imgrc=E90hOvbKPIH5rM:

kuijpers1980 zei

Zeer gevarieerde steegjes. De 4e is inderdaad de beste keuze geweest.